close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדריך בחירת חדר שינה

מערכת שורשכג שבט, תשפא05/02/2021

מעוניינים לשדרג את חדר השינה או להפוך אותו לחדר שינה כשר, מעוצב ואיכותי? קבלו מדריך לבחירת חדר השינה המושלם

תגיות:

בחירת מיטה יהודית

כאשר מדובר על מיטה יהודית הכוונה היא למיטה שניתן לחבר ולהפריד על פי הצרכים שלכם. מיטות מסוג זה הן מאוד פופולריות בקרב משפחות מהמגזר הדתי או החרדי. ומדוע? כאשר האישה נמצאת בנידה חשוב לבני הזוג להפריד את המיטות כדי לשמור על הטהרה ביחסים שבינו לבינה ובזמן שאינה בנידה לקיים את המצוות. בעבר המגזר החרדי היה מפריד את חדרי השינה במצב של נידה אך עם התקדמות הטכנולוגיה הבינו שניתן לחסוך בעלויות כאשר מפרידים רק את המיטות. הפתרון היה מיטה יהודית עם מנגנון מיוחד שניתן לניתוק ולחיבור. גם המזרנים במיטות אלו שימושיים מאוד ומעניקים

מענה מיטבי. מעבר לנוחות ולאיכות שלהם, הם ניתנים להצמדה ולהפרדה. בשל ההצלחה והביקוש של המיטות היהודיות, גם אנשים ממגזרים אחרים עושים בהן שימוש.

התאמת המיטה היהודית לחדר השינה

חדרי שינה מעוצבים שבהם מיטה יהודית צריכים להיות מרווחים דיים כדי לעשות את ההפרדה. יתרה מכך, כשרוצים חדר שינה מעוצב צריך שתהיה לו הרמוניה מבחינת הנראות. כלומר, אי אפשר לבחור במיטה יהודית העשויה עץ מלא ויוקרתי ומנגד לבחור שידות מעץ סנדוויץ' או pvc. גם אם זהו חדר שינה דתי הוא צריך להיות קומפלט או סט אחד מאותם חומרי גלם ומאותו עיצוב בין אם מדובר בגימורים ובין אם בפרזולים. כך גם לגבי ארון הבגדים, הווילונות, השטיחים ואקססוריז נוספים. התיאום נעשה גם על פי הגודל, הצבעים והטקסטורות. אם בוחרים לעצב את חדר השינה בסגנון כפרי או מודרני חייבים ללכת על אותו הקו ולא להכניס אלמנטים שאינם קשורים לסגנון בו בוחרים. למשל, עיצוב מודרני מתייחס לצבעים בהירים ולריהוט עם קו פשוט ונקי המשלב עץ ומתכת שמעניק לחלל מראה מרווח. לעומת זאת, סגנון כפרי יהיה מעץ, צבעים כהים יותר ושילוב של טקסטורות שונות.

היכן ניתן להשיג חדרי שינה עם מיטה יהודית?

ישנם חדרי שינה מעוצבים על פי הדת בדגמים שונים שניתן לבחור או להזמין בהתאמה אישית. באתר של ביג סליפר ניתן למצוא חדרי שינה כאלו המשלבים מיטה יהודית ושתי שידות המתאימים לכל סגנון בו מעצבים את חדר השינה. תוכלו לבחור במיטה מתכווננת הפועלת באמצעות שלט השולט על חלקי המיטה גם כשהיא מופרדת. ניתן לכוון את המיטה באופן שבו אחד מבני הזוג נשען וקורא והשני ישן שינה ערבה. ניתן אף לבחור במזרנים אורתופדיים תומכים לגב, לעצב את המיטה עם רגליים ומסגרת אותה תבחרו, לבחור במיטה מרופדת, לשלב בה ארגז מצעים לצורך אחסון, להתאים שידות עם גישה נוחה ולהתאים אותן כדי שלכם יהיה נוח הן מבחינת היהדות והן מבחינת הנוחות, האיכות והעיצוב.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה